Merhaba kızlar sizlere birşey sormak istiyorum..Ben 9 haftalık hamileyim bu zamana kadar hersey normaldı bugün kalp atıslarını duymak ıcın doktora gitdim ve ummadğım sonuclarla karşılaştım kalp sesini henüz duyamadık ve bana geç döllenme olduğunu kesenin büyümesi gerekırken küçüldüğünü söyledi bütün değerlerimin iyi olmasına rağmen tekrardan kan aldı %50 %50 kürtaj olabilceğimi söyledi oan resmen yıkıldım hala bitik durumdayım.. ama bir doktorla kalmıyacağım yarın başka doktora görünücem umarım aynı sonucu almam bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ? Teşekkür ediyorum şimdiden 🙏