Arkadaşlar merhaba 10 gün önce 9 haftalık gebeyken kanamam oldu ve 5 gün içinde bütün ilaç ve çabalara rağmen kendiliğinden düşük yaptım. Doktor sadece şırıngayla içimi temizledi parça kalmasın diye yani kürtaj değil düşük yaptım. Bundan sonraki süreçte korunsam mı korunmasam mı diye çok kararsızım doktorlar ilk aylarda korunmayı tavsiye ediyorlar bunu biliyorum ama ben düşük yaptıktan sonra ne kadar beklediniz ne zaman hamile kaldınız diye tecrübelilerden öğrenmek istiyorum 😊