anneadayi35 Gizemnaz_ yükselmiş olsa Şu anki testte cok yüksek cıkması gerekiyor. Bi de 3.80 den sonra adet olduysan degildir. Genel de 2 3 arası cıkıyor herkesede. 5 ve üstünde olması gerekiyor hamile demek için
beatrice00 Ben amasyadayim il saglik mudurlugunun sitesinden sonuc barkodu bilgileri ile gorebiliyorum . Ilden ile degisiyor bu durumlar malesef
YagizAsyaMom Gizemnaz_ yoo yo bu sizin kendi kan değeriniz. Gebelik değeri beta hcg dir onun sonucu gerekir. Başka bir sonuç sayfası yok mu