tubaykan Fikret_kayra bende 37 haftalık 2.ci oğlan anası allahım hayırlısı neyse onu versin inş 😇😇🙏🙏😍😍
Sznarslan Tuba1 mirzaaaaa tabi ki.bayiliyorum o isme.benim için iki seçenek arasındaydı.ama kız kardesim abla ben evlenip çocuk yapınca o ismi koyacağım dedi.ben de ikinci begendiğim ismi koyacağım Ali duha.
Yamansibel 23.haftaya girdim şükür. Benim de oğlum olacak Allah'ın izniyle. İsmini Yaman koycaz inşallah 🧿
Sezen95 Gazel0606 ye tatlıyı doğur hakkıyı derler ya ben cok tatlı yiyorum 😂 yani cok bulantılı geçiyor gebeliğim ama tatlı oldu mu hayır diyemiyorum 😂
Gazel0606 Sezen95 hadi ya maşalah bazen ekşi tuzlu fazla bulantı çekemeyen erkek deniliyor kilerden kişneye bünyeye degişiyor galiba 🙈😊
Brgzl Bizde 23 haftalık olduk oğluşumlaaa🙏🏻 Kuzey koyucaz bizde 👼🏻♥️ Hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım kızlarrrr🥰
Fikret_kayra Yemre biz fikret isminden vazgecince (esimin dedesinin adı) otomatik kayra ismi de gitti ama güzel isim Kayra 😊 adıyla yaşasın 😊
Eymeninannesiii 24+4 ten bizde oğluşumla eymen olacak ismi 💙 bu sene erkek senesi kime sorsam erkek sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin Allahım