Tugbaeryurek 20 haftalığım bende 13 hafta öğrendim oğlumu 16 haftadandır hareketlerini hissediyorum gece oldumu fıldır fıldır ilk hamileliğim
p_A Tugbaeryurek oh maşallah ben tam net tekmelerini 3 saat once hissettim cok guzel bi duygu ya yani tam 21 haftalikken hissetim
Tugbaeryurek p_A evet harika bi duygu o hareket ettikçe mutlu oluyorum içimde bi can varlığı hissetmek güzel
Sezen95 21+2 oldukkk 😍 oğluşlar büyüsünler zamanları gelene kadar ama sanki bana zaman geçmiyor 🤷🏼♀️ Mayıs gelsede bir doğursam diyorum 🙈💙
Burcnht 39 haftalık olduk:) yarın kontrolümüz var allah hepimizin yardımcısı olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inş herkese sevgiler 😊💙
1004nese p_A 1 hafdadir var canım ama öyle çok çok değil 😁 yinede güzel ayakta kalmadigim sürece sıkıntı yok ☺️😂
p_A 1004nese iyi aman dikkat edin kizlar aranizda çalışan var mi buarada doğum izniyle ilgili bi sorum olcakti
Sezen95 Gazel0606 ye tatlıyı doğur hakkıyı derler ya ben cok tatlı yiyorum 😂 yani cok bulantılı geçiyor gebeliğim ama tatlı oldu mu hayır diyemiyorum 😂
Sznarslan EbruIrmakAhmet benim de büyük oğlumun adı Muhammed Talha,şuan 33+4 teyim kısmetse ona da Ali Duha ismini koyacağız.