EbruIrmakAhmet ayy ne güzel bende muhammed ismini çok severim ama ki o ismi taşıyan çocuğa ses yükseltmek küfretmek vs gibi şeyler sıkıntılı olabiliyormuş.İnternetten diyanet sayfasından falan bakmıştım baya bir.Şimdi Yusuf koyucaz Allah nasip ederse.Yanına ikinci bir isim daha istiyorum ben
Yusuf Alp ... Yusuf Efe gibi..
Allah herkesin yavrusunu sağ sağlim kucağına almayı ve büyütmeyi nasip etsin 🙏