21+2 ile büyüyoruz oğlumla beraber bir iştahım açık sormayın gitsin 🤭 dolabını ve beşiğini aldım ben sadece ama annem ve kardeşim;
hastane çıkışı
10 kadar zıbın
6 tane kadar ikili takım
4 tane pijama takımı
alt değiştirme seti
bir kaç tane sadece alt pijama almış
ve onlarca boy boy el örgüsü yelek hırka kazak ve atkı bere takımları ördü 🙄
Bu yüzden çocuğa ilk önce dolap almak zorunda kaldım onun haricinde bir çöp alamadım 😂