Duyguluuu _zehra_ iyi yapmışsınız neguzel e bebek indirim pek faydalanamadım ben 🤔insan dayanamıyor alıyor görünce bebek şeylerini ☺️hevesli olur insan tabi yine
HTK O kadar daha erken alış veriş sakın yapma diyen oldu ki eşimden aldığım paralar gene bana yarıyor 🙈bebeğe alışveriş die çıkıyorum kendime alıp geliyorum gibi 😑
AysennHE Duyguluuu 21+3 daha bişey almadım bi yerlerden baslamamız lazım da bakalım 25 e dogru alırım nasip olursa ☺️
Duyguluuu AysennHE ☺️alırsın canm daha var sende ya senle konusmustuk biara yine hatırlıyorum seninki cinsiyet ne
Bugleminannesi Duyguluuu aynen canım bende internetten bakıyorum hastaneye zor gidip geliyorum havalar soğuk 🙄 Şubat ayından sonra sıcak olur mu acaba hava
Duyguluuu Bugleminannesi canm mevsimler değişti kar bile yağmadı daha ☺️ tam kış olsunda bitsin yaz gelsin marttan sonra olabilir hava nisan bile yağmur geçiyor
AysennHE Duyguluuu evet canım ☺️ kızım olcak canım nasip olursa ☺️ senin dogum Mayıs kaç gibi görünüyor
AysennHE Duyguluuu anladım canım saglikla gelsin insallah🤲benimde Mayıs ortalarında gorunuyor sezeryanla olucak ya bakalm
Hatice_01 23+4olduk mayıs başı gözüküyor doğum. Indirimde olan zıbın ve iki tane yeni doğan alt-üst aldim o kadar. Kışlık var her yerde 😊o yüzden biraz daha bekliyorum
Duyguluuu Hatice_01 iyi yapmışsın canm sende evet kışlık var ☺️ yinede bebisler üşür diye kışlıktaa alıyoruz
Duyguluuu AysennHE amin canm seninde sağlıcakla gelsin inşallah hii sezeryan mi dusunuyon sen ben bi aksilik olmazsa normal ☺️dayanmaya calisacam
AysennHE Duyguluuu aminn canım 🥰benim daha önce sezaryen oldugu için kuzum 3.gebeligim bu ilk dogumda normal doğum istemiştim ama olmadı sezaryenle doğum yaptım onlar da tam bayıldım bunda kararsızım 🙄insallah seninde güzel ve kolay gecen bir dogumun olur canım 🤲
Duyguluuu AysennHE inşallah canm amin amin hepimiz için kolay ve güzel doğumumuz olsun seninde inşallah hayırlısı olur olsun hangisi hayirlisiysa o olsun şartlar ne elverirse bilemiyoruz ki ☺️daha yolun yarisindayim aklıma getirmiyorum son günler kala korkular başlar ☺️
AysennHE Duyguluuu evet canım şimdilik bir set hissedilmiyor ama doguma yakın heyecan basıyor😆 gününü bildihin zaman da korku basıyor ben o ortamı düşündükce tırsıyom biraz 🙈
aysun_35 Duyguluuu 20+4 haftalık olduk :) henüz bı tane hastane çıkışı ve bı kaç parça giysi aldık.annem battaniye yorgan aldı :) Mayıs ta Allah nasip ederse doğum olacağı için hava sıcak olur diye düşünüyorum henüz kısa kollularda çıkmadı
Duyguluuu aysun_35 neguzel canm iyi yapmışsınız ☺️🥰evet ama mayis ayı tam sıcak olmaz daha bebisler üşür temmuz hazirana anca
Duyguluuu AysennHE evet canm öyle benim ilk daha bebiş sen yine tecrubelisin ama korkular bitmiyor 😃😃😃😄 canm allah yardimcimiz olsun