Ozgesn Duyguluuu 22+0 ❤️ Zıbınlar altlar tulumlar takımlar vs aldım tabi yine almaya devam edeceğim yavaş yavaş 🥰🥰
Duyguluuu Mizginnn benimde yerim yok dolabima koydum mecbur 🤔 sende öyle yapabilirsin canm alırsın daha var
Mizginnn Duyguluuu ben bir oturyorum canım birtane oğlum var zaten onun kıyafetleri dolabımda şuan kızım için boş yer bulamıyrm nasipse bu aylardan ayrı eve çıkmayı düşünüyoruz inşallah
Angello Duyguluuu 22+2haftaligim besigini ve arabasini aldik sonra ufak tefek seyleri biberonunu emzigini fln aldim kuvetini fln oyle
Eylulm_4820 24+3 5 li hastane çıkışı ve bir kaç zıbın aldık onun dışında birşey almadık eşim erken olduğunu düşünüyor. Allah nasip ederse önümüzdeki ay başlıycaz😊
Duyguluuu Eylulm_4820 anladım bende pek bisey almadım benim eşimde erken diyor erkekler öyle heralde ben hemen olsun bitsin diyorum☺️
Ozlemmmx 22+1 haftalığım bir kaç zıbın aldık sadece 3 4 hafta sonra komple alışverişe baslamayı düşünüyorum
Oykutoskuzey Duyguluuu 19+3 uz bizde cnmm bu ikinci gebeliğim 1 buçuk yaşında bir kızım var. Buda kız olacak Allah'ın izniyle. Ablasindan kalanları giydiricem sadece park yatak ve hastane çıkışı alicam 🥰🙏🤗
Duyguluuu Oykutoskuzey benimde kizim olcak nasipse canm ama gelen goren erkek gibi diyor 😄😄😄 suphe duycam nerdeyse