[silindi] RuzgarsMommy sabah uyandığıma dua et bak yatmak için yatağa girdim 2 kez tuvalete gittim kim bilir sabaha kadar kaç kez giderim 😂
RuzgarsMommy [silindi] off bide tutayım yine gelicek diyorum ama nafilee çise gitmekten uyuyamiyoruz bence
Bebisimyolda Deletedmom138 ayni durum bende de var benim enfeksiyon oldugu icin cok tetikliyo surekli git gel biktimmmm bende 😨😨😁😁 hayir o degil usutucem diye korkuyorum
[silindi] Deletedmom138 aynen bide zaten en ufak şeye ağlayasım geliyo. Karnımdayken daha ona bakamıyorum diye başlıyorum ağlamaya. Bu arada bebek hemşiresiyim ama gel gör ki beynim bom boş 😂
Deletedmom138 [silindi] ya ciddi misin hahahahsd derler ya terzi kendi söküğünü dikemez diye 😂😂 insanın uzaktan anlatması kolay ama başına gelince evhamlar korkularrr bitmiyo 🤨😂😂
RuzgarsMommy Deletedmom138 ahahhahah yok yok yatana kadar bende kaç kere gidiyorum valla al bak konuşunca yine geldi 😅😅
[silindi] Deletedmom138 aynen öyle valla allah bize önce can sağlığı sonra ruh sağlığı versin 😂ruh sağlığı önemli 😂😂
[silindi] RuzgarsMommy ben tutmayaya çalışıyorum canım bide böbrek ağrısı falan çıkar başıma uğraşamam. Sende tutma bence
RuzgarsMommy Deletedmom138 evet evet sabah işte tuttum diye ağrıyla uyandım bugün :/ ama tam uykuya dalcam çise mi gidiyim
Deletedmom138 [silindi] aynenn öyle aminn inşallah 😂 zor bir dönem hamilelik Allah psikolojik olarakta hazırlanma gücü versin
Deletedmom138 RuzgarsMommy ayy tutma tutma Allah korusun böbrek ağrısı daha fenaaa anam düşünemiyorum bile
RuzgarsMommy [silindi] gidiyorum gidiyorum da artik uyucam dalayim diyorum sabah 4 olmuş :/ tutunca da sabah agriyla uyanıp tuvalete gidiyorum :/ tutmamak lazım evet
[silindi] Deletedmom138 bir de idrarımı tutunca mesanem bebeği sıkıştırıyormuş gibi hissediyorum daha yukarı tam çıkmadı ya 😂
Deletedmom138 RuzgarsMommy hamileyken uyuyamıyoruz. bebek doğunca hiç uyuyamicaz. biz naptık böyle kendimizeee 😂😂
[silindi] RuzgarsMommy benim kaç gece uykusuzluktan migrenlerim tuttu sırf tuvalete gitmek için uyanmaktan ama analık işte 🤷♀️