Deletedmom138 Kızlarrrrr bıktım bıktım bıktım desem yeridir bi ayağım tuvalette resmen eşimle 5 dk otursak hayırdır çişin gelmedi diye dalga geçiyor 😂😂 hepiniz böyle misiniz ya vallahi 5 dk bile sürmüyor yemin ederim çok fenayım bez bağlicam artık kendime 🙄😂😂
[silindi] Deletedmom138 bizde öyleyiz valla. Bi avmye falan gittiğimizde tuvalette en yakın masaya oturuyoruz artık 😂
Bebisimyolda Deletedmom138 ayni durum bende de var benim enfeksiyon oldugu icin cok tetikliyo surekli git gel biktimmmm bende 😨😨😁😁 hayir o degil usutucem diye korkuyorum
Deletedmom138 canana ya ben 4+4 de öğrendim hamile olduğumu. sürekli wc gitmekten anlamıştım hatta. hala öyleyim geçmedi
Deletedmom138 Serap0733 ayy cidden öyle heleki ayaklarını üşüttüysen az bi soğuk yediysen tuvalet kapısında bekliyorum geri gircem diye 😂😂
Deletedmom138 [silindi] dimi kız ama susuzda olmaz ki ya 😂 ağzım çok kuruyor hamile olduğumdan beri sizinde öyle mi
[silindi] Deletedmom138 öyle valla dün gece idrar yolu enf için bi ilaç içtim doktor sabaha kadar idrara çıkma dedi. Suda içemedim tuvalete gitmeyim diye. Su su diye uyandım sabah. Bu gün acısını çıkarttım tabiki de 😂😂😂
Deletedmom138 [silindi] hahahshs yaa idrar yolu enfeksiyonu çok fena bekarken çok çektim ondan Allah şifa versin sanada dikkat et kız 😂
[silindi] Deletedmom138 aşırı dikkat etmekten oldu bunlar zaten 😂 neyse ki çok başında farkettim de o ilaç hemen işe yaradı bugün rahattım 😄
Deletedmom138 canana banads öyle geliyor gün geçtikçe çoğaldı çünkü daha ne kadar çoğalacak artık otomatiğe bağlicam heralde tuvalete yatak sererim😂😂
Deletedmom138 RuzgarsMommy kız ne sabahı ben sabaha kadar 8-9 kere gidiyorum tuvalete artık yatmıyorum ki nasıl olsa uyancam diye😂😂
[silindi] RuzgarsMommy sabah uyandığıma dua et bak yatmak için yatağa girdim 2 kez tuvalete gittim kim bilir sabaha kadar kaç kez giderim 😂
RuzgarsMommy Deletedmom138 ahahhahah yok yok yatana kadar bende kaç kere gidiyorum valla al bak konuşunca yine geldi 😅😅
Deletedmom138 [silindi] çok sevindim hamileyken insan bi hastalık kaldıramıyor ya sinir bozucu oluyor bide üstüne tedirginlik var bebeğe zararı olur mu diye. aah ah ana olmak 🙄😂
[silindi] Deletedmom138 aynen bide zaten en ufak şeye ağlayasım geliyo. Karnımdayken daha ona bakamıyorum diye başlıyorum ağlamaya. Bu arada bebek hemşiresiyim ama gel gör ki beynim bom boş 😂