[silindi] Deletedmom138 bir de idrarımı tutunca mesanem bebeği sıkıştırıyormuş gibi hissediyorum daha yukarı tam çıkmadı ya 😂
Deletedmom138 [silindi] ayy aynı hissediyoruz kız bir ben değilmişim çok mutlu oldum hahahahs 😂😂 bende kendimi manyak mısın kızım niye sıkışsın çocuk diye azarlıyodum 😂
Deletedmom138 RuzgarsMommy hamileyken uyuyamıyoruz. bebek doğunca hiç uyuyamicaz. biz naptık böyle kendimizeee 😂😂
[silindi] Deletedmom138 bence vücudumuz bizi bebeğimiz doğduğunda ki uykusuzluğa hazırlıyo bide bu yönden bakmak lazım 😉
RuzgarsMommy Deletedmom138 şu an salaklık yaptık bence 😅😅 çok arıcaz bu günlerimizi ahhaha geç yatinca geç kalkıyorum ben ya
[silindi] RuzgarsMommy benim kaç gece uykusuzluktan migrenlerim tuttu sırf tuvalete gitmek için uyanmaktan ama analık işte 🤷♀️
RuzgarsMommy [silindi] Ah canım ya migren çok zor iyi dayaniyorsun. Ama valla insan kendini normalde önemsemez de çocuğu olunca kiymetli oluyormuş aman onun için diyip dikkat ediyorsun herşeyine
Deletedmom138 [silindi] çok pozitif baktın sende 😂 vücudumuz bıraksında doğurmadan rahat rahat uyuyalım yaa 😂
RuzgarsMommy Deletedmom138 ben sıramı savdim gitmeden de bi şişe su içtim 😅 cok su içmeye başladım hamilelik iç yanmasi midir nedir bu
[silindi] RuzgarsMommy öyle valla normalde canım çok tatlıdır o ağrılar da bile en fazla bi tane parol içtim ki bana narkotik ilaçlar vurulurdu migrenim tuttuğunda o kadar ağır geçerdi. Ama şimdi aman ona bişey olmasın yeter diyorum
Deletedmom138 RuzgarsMommy bende bu saatlerde mide yanması oluyor süt içtim şimdi geçer inşallah yaa ayy dertler derya olmuş hahahs
[silindi] Deletedmom138 mide yanmasına en iyi gelen şey muz. Ben çareyi onda buldum. Hem potasyum kaynağı 😄
Deletedmom138 [silindi] Allah şifa versin inşallah sizede zor ya insan rahatlık arıyor gebelikte ama gel gör ki hormonlar hastalıklar almis basini
[silindi] Deletedmom138 allah geçer dert versin diyorum artık. Yoksa her hafta bi kez acile uğramadan rahat edemiyoruz. O yüzden çok takmıyorum 😇