belismomy Bende şerbetin yanına badem şekeri bu binde pakette satılıyor onlardan aldım lokum çikolata kurabiye kendim yaptım makul fiyatlara hallettimm
Oguzaysel Instagramdan yaptırdım cikolatayi ama sayfa adı aklıma gelmedi bi türlü, gitti gidiyordan lokum kutusu aldım çok ucuzdu 50 tane kargo dahil 22 tl, lokum dağıtacağım birde
FatmaE123 ik0 ben çikolata dışında evde gelenlere lokum vermeyi düşünüyorum bir de lohusa şerbeti , badem şekeri de alan var ☺️
Gkhneminesn Ztbr ben ozelde yaptim aksam 12 de dogum yaptim oglen 12 olmadan coktim devlette salmiyorlar
Gamzeahsen Benim doğumda nisanın sonu mayısın başı gibi olacak çikolata şerbet yaptırcam bide hediyelik yaptırcam hediyelik de ya süslü mumlar yada küçük küçük mutfak havlular düşünüyorum herkesin kullanabileceği ve hatıra olsun istiyorum
Aslianil Gamzeahsen benimde dgm nisan sonu mayis basi gibi ama ramazan oldg icin serbeti yaptrmasam mi diye dusundum bende onun yerine guzel isimli fln cikolata yaptirip oyle mi ikramda bulunsam dedim 🤷 bir turlu karar veremiyorum ya...
Nuuur Aminemm nacizane fikrim hastaneye şerbet badem şekeri lokum kafi. İsimli çikolata ekstra hediye artık mevlitte evde dagitilsa daha makul geliyor. Zaten hastanede kaç gün kalınacak kaç kişi gelecek? :)
Gamzeahsen Aslianil ramazana denk geliyor evet normalde benim de öyle ama sezaryan olacam onun için ramazandan önceye denk gelecek galiba senin ki ramazana denk gelirse çikolata yaptır sadece yeterli olur gibi eğer akşam da eve hayırlı olsuna gelen olursa iftardan sonra içeçek olarak lohusa şerbeti verirsiniz
Minnosizmmm Aminemm bende gelenlere kedi köpek maması dağıtıp güzel bir şey yazmayı planlıyorum paket üstüne şu kış gününde belki bir sokak meleğine rastlarlar ve benim dağıttım mama o gün bir canı kurtarır diye düşünüyorum. Insanların dili var taleplerini dillendiriyor ama onların yok maalesef. Hem şeker zararlı diyor canan karatay sırf insanların sağlığını düşünüyorm yani 😂😂🙈🙈
Aminemm Minnosizmmm çok gyzel düşünüyorsunuz ama malesef etrafimdakiler doğumda köpek maması dağıttı diye dalga geçerler 🤣🤷♀️
ik0 Emineyavuz_53 Çikolata zaten klasik onu yapıcamda gelip gidenler için ole ikramlık kuru pasta fln yapılırmı acaba onu çok merak ediyorummm.Fakat kimse bişi dememiş😂😂😂
Busemasalpoyraz Valla bende bu tarz post açmıştım kimseden istedgm sonucu alamamistim haha. Ben masayi suslemicm ama serbet ve kucuk browni kekleri renkli kucuk kek kaplarna koyucam birde lokum ikram edicem. Onun dışında hastane icin hediyelk vs yapmadm ama bulursam uygun bisiler bakicm kendim yapicam
Emineyavuz_53 ik0 burdan fotoğraf atmayı bilsem atarım da . Ben Magnet yaptırdım üzerinde nazar ayeti var . Bi tane anahtarlık yaptırdım . Evlat kokusu cennet kokusudur yazıyor . Lokum kutusu aldım şu huni gibi olanlardan lokumları da aldım da bayatlar diye koymadım . Bide küçük süs biberonlar aldım içine şeker koydum . Bi de bunkarın hepsini koyacağım minik ipli kutu
Kubuuu1 Aminemm hacı şeriften çikolata yaptırdım isimli bir de evde tatlı ve tuzlu birer çeşit kurabiye yaptık lohusa şerbeti de olacak yeterli olur eve gelenlere de hastane için de güzel olur diye düşündüm ☺️