Benimde doğumum Ocak sonu Şubat başı İnşallah 🤗 hastane için ikramlık isimli çikolata yaptırdım çikolata atölyesi sayfasından ve birde lohusa şerbeti yapacağım; hediyelik olarak ise Sukulent ve açacak magnet yaptırdım. Bunları bolca yaptırdım eve gelenlere de aynılarını ikram edeceğim ☺️