Aminemm canim n11 den bakabilirsin cikolatalara ben ordan yaptiracagim hem cok uygun fiyatlari hemde yorumlari cok guzl yaptiran cok yani bide hosgeldin bebegim yazan kare kutulu lokumluk aldim 50 tanesi 10 liraya katladim benimde ocak sonu subat basi olacak dogumum icine vakit yaklasinca lokumlari koyacagim sadece pleksi yaptirma konusundada kararsizim yaptirsammi yaptirmasammi diye dusunuyorum ☺️