BusraVeli nilinannesiii Ben de adztimden 2 gün önce doktorda randevum vardı genel randevu daha yeni karar vermiştim bebek olması için muayene olmaya gittim kist var dedi sonra 2 gün sonra adet olmadım test yaptım hamileydim yani aslında keseymis
Aslihan2 nilinannesiii canım bende de var kist hemde dermoid kisti zarari yokmuş korkma allahin izniyle sağlıklı doğar ama hemen herkese haber vermeyin aynı hatayi brn yaptım 2 haftalıkken ogrendim herkesr söyledim 6 haftalikken kalbi durdu kurtaj oldum maalesef. Kontrollerini yaptır cok dikkatli ol rabhim saglikla kucağına almayi nasip etsin kistten falan da hic korkma ♥️🤗
nilinannesiii DilekBodurr erken değil adetim gecikti diye gittim gamile olduğumu öğrendim iki aydır gecikiyordu canım
duygusm nilinannesiii Evet beta hcg değeri bir hamilelik başladığını gösteriyor. Gebeliğin sağlıklı geliştiğini görmek için de takibi yapılıyor, iki günde bir istenen şekilde katlanarak gidiyorsa da keseyi görüyorsunuz zaten. Hayırlı olsun 🌸
Gigy Hayırlısı olsun HCG yi takip edecektir , artışını,bekle bence de biraz paylaşırsın sonra 🙏Allah sağlıklı gebelik nasip etsin hepimize
S-e27 DilekBodurr merhaba Dilek hanım benimde adetim 1 gün gecikti beta hcg değerim 1219 çıktı . Bu değerin yüksek oluşu gelişimin ileride olduğunu yada haftasının ileride olduğunu mu gösteriyor?