nilinannesiii benm de kasımlarımda ağrıvardı oyuzden adetim gecikti ama kesin olcam saniyordum "adet sancim var" diye ilaç iciyordum salak gibi. Göğüslerim ağrımaya başlayınca, adet belirtilerimde göğsümde hassasiyet olmuyor normalde diye test yaptım pozitif cıktı. Hem ağrılarınız, hem beta değeriniz gebeliği destekliyor. Inşallah sağlıklı bir artış olacaktır. Hayırlı olsun, kucağınıza almak nasip olsun 🙏