Canım bende yaşadım bunu yarın baktır Salı’yı bekleme yarın iki katı olmasa da 60 üzerinde çıkmalı benimki kimyasal gebelik oldu adet agrısı gibi agrı cektim sonra ki ay gebe kaldım gebe kalmakla bitmiyor kese oluşacak kalp sesi duyulacak benim.6. Haftam kalp sesi duyamadı hekim bir hafta yatıp bekleyeceğim . Yani demem o ki bunların hepsi oluşsun öyle söyleyin sonra en çok biz üzülüyoruz inşallah olacak canım 🌸