EbruIrmakAhmet Dnzry bak benimki böyle 14 haftalık burda pipisi belli oluyo https://imgyukle.com/i/VDsAHp
Ummu-20 Hirosimo kizim var beş yasinda Dr 4.ayda %80 erkek demişti.detaylı ultrasonda kiz olduğunu öğrendik 🌷simdi 13.haftada yine şüphem erkek dedi aynı dr ama pek dikkate almadik😁😁hayırlısı hepimiz icin❤
Ummu-20 Hirosimo yok bana hep kiz geliyordu zaten hep kizim diyesim geliyordu...Ama baba baya bir şoka girdi herseyde bana inanan adam kiz deyince inanmadı 😁😁
04052016mh Annnnneeesss evet ama kız istemediğim için değil ilk çocuğumuz hayırlısını istedik hep ve doktor erkek dedi biz artık oğlumuz demeye başladık soran arkadaşlara da erkek gibi falan dedik şimdi kız derse ona adapte olmakta zorlanabiliriz diye düşünüyorm 😊🤷🏽♀️Demem o ki inşallah değişmez ☺️
Ummu-20 04052016mh biz bir buçuk ay erkek diye sevdik hatta ismi ile bile hitap ettik😆😆detaylidan sonra kiz olunca ben değil ama baba baya bir şoka girdi🤭
Srsr0304 https://imgyukle.com/i/VDecnR https://i.imgyukle.com/2020/01/12/VDecnR.jpg 18 haftaliğiz bizim cinsiyetimizide tahminde bulunabilirmsiniz bilen arkadaslar
04052016mh Ummu-20 ayy işte o şok için istemiyorum değişmesini 🤦🏽♀️ Ben eşimden çok şok olurum birde insan kendini neye alıştırıyorsa o olmazsa üzülüyor yani ben üzülürüm kız sevmediğim istemediğim için mi asla ama kendimi ona alıştırdığım için
Ummu-20 04052016mh hayırlısını isteyin insAllah o anda hic te öyle olmuyor kiz dediğinde kahkaha atmıştım o kadar😁😁ilk olacağı için kiz yada erkek hissiniz hic değişmeyecek emin olun❤
04052016mh Ummu-20 bakalım tabiki Allah herşeyin hayırlısını versin inşallah 🙏🏽 Hayırlı akıllı sağlıklı evlat olsun da kızı erkeği yok tabiki
Gamzedngdn Zehraemrah bana da o zaman kız demişlerdi canım pazartesi gittim 17 haftalıktık tam o gün erkeğe de benzetti bizimki de naz yaptı biraz göstermedi 15 gün sonrayı bekliyorum 🥰☺️🌺
Ummu-20 Gamzedngdn ayy kızlar genelde saklıyor birde nazlı oluyorlar kızımdan biliyorum ☺hakkınızda hayırlısı olsun..
Gamzedngdn Ummu-20 teşekkür ederim canım rabbim hepimize hayırlı evlatlar versin inşallah 😘 bakalım bizde ne görücez merakla bekliyoruz kuzumuzun süprizini 😀
Ummu-20 Kendi doktorum izinde olduğu için başka bir kadın doğumcu bakti ihtimalli degil erkek dedi pipili dedi😁😁eşim hala inanamıyor ben detaylı ultrasonu beklerim diyor dediğim gibi erkek deyip sonra kiz deyince şoku ağır olmuştu 😂😂
Aysegulelma E_A_ hahaha aynı durumdayım canım gör vak erkek dogacak diyolar bizimde doktor %100kız dedi ama inanmıyor kimse
Evrem123 Hirosimo ya inşallah öyledir. Benim doktorum 10. Haftada erkek dedi. 13. Haftada acildeki doktor kız dedi. Karıştık
crnzrdn Evrem123 aynısı bizde de oldu 10. Haftada erkek gibi duruyor dedi 14.hafta gittiğimde kız dedi 16. Haftamdayım gidip yine baktırıcam umarım artık değişmez🤷🏻♀️