Annnnneeesss evet ama kız istemediğim için değil ilk çocuğumuz hayırlısını istedik hep ve doktor erkek dedi biz artık oğlumuz demeye başladık soran arkadaşlara da erkek gibi falan dedik şimdi kız derse ona adapte olmakta zorlanabiliriz diye düşünüyorm 😊🤷🏽♀️Demem o ki inşallah değişmez ☺️