Gamzedngdn Ummu-20 teşekkür ederim canım rabbim hepimize hayırlı evlatlar versin inşallah 😘 bakalım bizde ne görücez merakla bekliyoruz kuzumuzun süprizini 😀
mertinannesii 16+3te pipisi var erkk gibi 1 ay sonra netleşr ddi baklm bzde sabrszlkla bklyrz netlşmesni
Akdenizbebisi En son 21 de gitmiştim kız demişlerdi 23 haftalığım şuan değişir mi acaba 😧😧 herşeyi tam hazır gibi birde 😟
crnzrdn Akdenizbebisi 16.hafta sonrasında değişim mümkün değil bebeğinizin gösterdiği taktirde doktorunuzun doğru değerlendirmesiyle sonuç değişmeyecektir😊
Junemother Akdenizbebisi İnsan buraları okuyunca kafası karışıyor değil mi 😳 Bana da 19da %100 dedi ama korkuyor insan değişir mi diye 😳 Detaylıya girdiniz mi 🙂
crnzrdn Evrem123 aynısı bizde de oldu 10. Haftada erkek gibi duruyor dedi 14.hafta gittiğimde kız dedi 16. Haftamdayım gidip yine baktırıcam umarım artık değişmez🤷🏻♀️
crnzrdn Evrem123 bugün başka dr a gittim cinsiyet için kız gibi duruyor bacakları biraz kapalı dedi sonuç olarak son iki kontrolde kız denildi😊
Havvow Hirosimo ben wimdi alti ayligimdayim amma 14.3gunluyumde doktor bana erkek olduqunu dedi amma ben wubheliyim bence kiz bu minik****
Akdenizbebisi Junemother 2 Li taramaya girdim sadece doktorum geri kalanına girmene gerek yok dedi 🤷🏻♀️ 2 Li taramada söyledi sonra birkaç kez kontrole muaneye gittim hepsinde kız dedi ama yine korkuyorum 😅