Hirosimo E_A_ yaaa ne komik durum sürekli tedirginlik acaba kızmı erkekmi bida gittiğimde acaba erkekmi der diye komik durum hayırlısı😁 dr erkek dedi diyorumki yok canım kızdır o dedim güldü 16-17 haftada netleşir ama erkek gibi dedi😁❤️
E_A_ Hirosimo ben başından beri kız hissediyorum. Ama dediğin gibi herkes o kadar alıştırıyo ki bian sen bile düşünüyosun acaba erkek mi diye. Hatta doktor kız dediğinde bile acaba değişir mi diye düşünmek 🤣 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin insallah önemli değil kız erkek
Hirosimo Azizim ayy hadi inşallah benimde kızım var kız kardeş olsa dedik ama erkek galiba hayırlısı inşallah ❤️❤️
Hirosimo simsekkiz8 yok 9 yaşında kızım var kız kardeşi olsun benim erkek kardeşim var anlaşamıyoduk diye Öyle içimizden geçmişti ama nasip bakalım😍
Hirosimo Baharuras1321 inşallah gönlünden geçen olur benim kızım var kız olsa dedik ama erkek gibi dedi bakalım bidaki kontrole belli olur😍 sağlıklı olsunlarda ❤️❤️
Hirosimo 04052016mh erkek değişmezmiş dr genelde öyle diyo ama dr yanlış bakıyosa onu bilemeyiz😁 ama erkektir inş
Ummu-20 Hirosimo kizim var beş yasinda Dr 4.ayda %80 erkek demişti.detaylı ultrasonda kiz olduğunu öğrendik 🌷simdi 13.haftada yine şüphem erkek dedi aynı dr ama pek dikkate almadik😁😁hayırlısı hepimiz icin❤
Simya Imren-53 bende kız senesi diye düşünüyorum canım 🌸 7 arkadaş hamileyiz aramızda en fazla 1 ay var hep aynı ay içinde hamile kalmışız 2 de kuzenim hamile çoğunluk kız Ve tabi banada kız dedi 😍 sadece 2 erkek bekleyen var