Adanur 33 haftadayım 2 gece yatırdılar aynen dediğin gibi düzensiz olarak 90 100 ü gördüm ben sadece karnımda sertleşme (bebek geriliyor gibi) hissediyordum ne ağrı ne sancı müşaade altında tutuldum serum hap v.s verildi sürekli nst takibi oldum son nst güzel çıkınca bıraktılar bebeğin küvöz durumu kiloya bağlı değil dedi doktor 3000 kilo doğar solunumu olmaz emme refleksi olmaz sarılık olur alınır 2000 kg doğar herşey normaldir küvöze girmez dedi bolbol su iç sakin kalmaya çalış yorma kendini ben şimdi evdeyim sürekli istirahat ediyorum ilk doğumun olacaksa sıcak duştan ani eğilme kalkmalardan uzak dur