BurcuBurak1 Kubra16272 ben kaynattım içebileceğim kadar soğuyunca içtim şimdi ikinciyi içmeye kalktım bi ağrı geldi inşallah işe yarıyordur 😅
Tazeanne0134 Kubra16272 al benden de o kadar valla ya 39+1 haftalık olduk daha tik yok ama belimde hafif hafif ağrım var da bakalım kısmet
BurcuBurak1 Kubra16272 aynen bende öyle ara ara geliyor hiç böyle gelmemişti bugun gider miyim diye heyecanlıyım 😂
Seda_123 Kubra16272 Yok canım tarçınlı su içmeden önce vardı tarçınlı su içtim ama hiç birşey olmadı valla
Aysegul1212ae BurcuBurak1 benimde esim polis memuru hatayda onu biraktim 35 haftaliktna beri memleketteyim gelmek bilmiyoru bizim pasa 37+2 oldu
Enise52 Kubra16272 bir arkadaşımda balon şisirmis üç gün boyunca öyle doğum yapmış 42 haftaya kadar gelmemiş bende şişiriyorum 38 haftalığım etkisi oluyor hafiften adet ağrısı gibi ağrılarım var 😅 deneyin kızlar ❤️