Seda_123 Kubra16272 Yok canım tarçınlı su içmeden önce vardı tarçınlı su içtim ama hiç birşey olmadı valla
Aysegul1212ae BurcuBurak1 benimde esim polis memuru hatayda onu biraktim 35 haftaliktna beri memleketteyim gelmek bilmiyoru bizim pasa 37+2 oldu
BurcuBurak1 Aysegul1212ae bizde askeri personel. Tunceli den geldim bende memlekete 33. Haftada. 32den beri baş aşağı erken doğum olur dediler bekliyoruz 38+3
Tusubasa Aysegul1212ae ağrim var açılmam var 😂😂 ciğer geliştirici iğne oluyorum 35. Haftam bitiyor 36 yı doldursam iyi gözüyle bakıyor doktorum düşün yaniii 😂😂
Aysegul1212ae BurcuBurak1 🤣🤣🤣kaderimiz bu desenize bakalim ne zmn geleckeler ama ben squat sicak dus hurma merdiven inip cikkma tarcinli su ne denildiyse yaptim ama bos yani sadece sanci cok oluyor gidip gelen yok ama suyumda siziyor
Enise52 Nuraslanklc balon şişirmede nefesi verirken ittirdigin için bebek hem kanala giriyor hemde kasılmaları başlatiyormus bütün herşeyi denedim en son bu kaldı buda baya etkili 😅
BurcuBurak1 Aysegul1212ae bende yapıyorum hepsini ama sancım hiç yoktu bugun biraz var 😅 açılma da biraz var demişti doktorum
Ozlemo Aysegul1212ae su siziyorsa doktorunuza acil bildirmelisiniz.. 24-48 saatten fazla olduysa enfeksiyon ihtimaline karsi sezeryan ile sliyor bebisi
Tusubasa Aysegul1212ae yok hiç bişey yapmadimm valla bebek iriymis ondan olabilir dedi doktor sabah uyandim agriyla hastaneye kostum bide 😍
Enise52 Nuraslanklc vallahi canım denemekte fayda var oda tutmazsa hepten birakcam artık gelmezse gelmez vallahi 😅
58Vildan Hint yağı 😁 40+4 te artık dayanamayıp içtim ve ertesi sabah su+sancıyla doğumum başladı biri daha denemişti aynı gece doğuma gitti(bilmiyorum bir zararı var mı bebeğe doktora danışmak gerekiyor) 😊
Nuraslanklc 58Vildan ya oda ishal yaptığı için tetikliyor doğumu büyük ihtimalle etkili ama evet birazda riskli çok fazla su kaybediyor vücut ishal olunca
58Vildan Enise52 canım 10 ml şişeydi sanırım badem 1 avuç 1 kutu kayısıli meyve suyu 1 tane maden suyu ve Hint yağını blendirdan geçirdim ve içtim koca bardak çok iğrenç tadı birde Hint yağı içmenin bir zararı olur mu doktoruna sormalısın ben risk aldım
Nuraslanklc Enise52 benim sancım var artsın diye içiyorum da 😅hissizleştim sancım 37 de 45 lerde 38 de 65 leri gördü artmış aslında ama hissetmiyorum ağrı sızı
Enise52 Nuraslanklc sizdede şu düşünce oluyormu ya anlamazsın o kadar çok ağrıya alıştımki gibisinden ben öyle düşünüyorum inşallah anlarız 😅
Nuraslanklc Enise52 😂😂oluyor valla çünkü dk tutmayı bi türlü beceremiyorum 😅kimisi hissetmiyorda ağrıyı kuzenim ben kıvranırken yanımdaki kızın sancısı daha çoktu ama hissetmiyordu demişti😅bide öyle olursa doğuma yakın anca hastaneye yetişiriz gibi geliyor
Enise52 Nuraslanklc aynı ben bende tutamıyorum bişi daha sorucam çatı muayenesi oldunuz mu ve olduysaniz bana iki parmağınıza jelledi ve öyle baktı fakat doğum başlamamış dedi ne demek istedi anlamadım bide ilk tek parmakla bakmaları gerekmez mi 🤔