Ponciginannesi_ Bana Doktorum Yazdı Ama Ben İçtiğimdede Kusuyodum Benimki Hazımsızlığa Bağlı Kusma. Bulantım Yok Ancak yemek yedikten 2 Saat Sonra Oluyor Kusmalarım 13.Haftaya Girdik Hala Aynıyım Ama Hiçbir İlaç İçmiyorum. Bana Eziyet Oluyor Farkındayım ancak Hep İlaçta İçemem İlaç içme Konusunda Çok Kötüyüm Hep Unutuyorum. Midem Bulanınca Uyuyorum Direk 😂Yada Yarım muz Yiyorum Bastırıyor Midemi. Başka Şeylere Yöneliyorum Midem Bulanınca. Bağımlılık Yaparmı Bilemem ama Bence Psikolojik Olarak Onu İçmesem Kusucam düşüncesi Olabilir.