Ben de bırakmaya korkanlardanım maalesef:( 33+4 haftalığım her gece uyumadan bir tane içiyorum :( bi ara bırakmaya çalıştım dört gün aralıklarla o günler beslenemedim bulantıdan bu yüzden korkumdan bırakamıyorum psikolojik olmuş da olabilir bilemiyorum