Ponciginannesi_ kuzum ben tam 6 ayın sonuna kadar kullandım. Çok şükür zararını görmedim. Onu içmezsem ağzıma su bile değdiremiyordum. Her dakika kusuyordum. Doktorum günde 2 kere içsen bile zararı olmaz demişti. Kusmaktansa o ilacı iç daha iyi. İçtiğim gün rahat rahat yemek yiyordum. 7.ayıma girdiğimde çok şükür bulantım ve kusmam bir anda geçti.