Svdm kafan hic karismasin canim ben normal dogum yaptim dikislerim vardi ve inan 1 ay yattim agridan sezeryan olanlar 4 gunde ayakta dolaniyorlardi korkman icin demedim herkeste farkli oluyor ben cok zorlandim tabi normal dogum her zaman iyi ama sezeryanda kotu degil mecburi bir olay kimse keyiften yapmiyor laf edenler olur sezeryanla anne olunmaz diye sakin oyle dusunme hic alakasi yok senden bi can o sonuc olarak anxa konusuyolar iste