Emineyavuz_53 yok ya öyle çok acımıyor ilk hastane dönemi biraz ağrılı oraya dikişlere bez yapıstırıyolar ya etrafı gerildigi için oturup kalkarken acıtıyor hastabeden cıkmadan once cıkartıyorlar ya o bezi o zaman rahatlıyorsun biraz daha kalkarken ederken agrıyor sadece ama öyle dayanılmayacak birşey değil adet agrını nasıl dayanıyorsak öyle tualete giderken korkuyordum canım acır diye ama acımadı ne zaman cısım gelese gittim tualete ıkınmadım ama oturup gelmesini bekledim gelince yaptım acımadı yani hiç beklediğim kadar degıl sadece agrından yatıp kalkarken zorlanıyorsun falan birde baş ağrısı çok şiddetli benim ayaga kalktıgımda felaket agrıyor miğde bulantısı ateş terleme üşütme yapıyor narkozun etkisinden ama oda uzandıgında geçiyor hani korktugum kadar degılmiş sezeryan yanında sana bakan en az 2 tane insan varsa gayet iyi gecirebilirsin bu donemi benim suan kendi annemle kaynanam var hem tecrubesizim onlar cogu şeyi benden iyi biliyorlar bebegi alıp verirken falan yardımları oluyor birde ne zamandır uykusuzum malum kasntı gecince geceleri uykularım cogaldı bebekle ilgilenecek adam lazım o yüzden sende seni strese sokmayacak en az 2 insan al yanına baksınlar sana ha birde sık sık yürü dikişler alışşsın ben öyle yaptım bazen baş ağrısı aşırı oluyor duramayacak gıbı olursam yatıyorum sütümde geldi bu arada tek sıkıntım gelene kadar biberon vermiştik bebişe ondan fazla fazla akıyor benım dogsumdeki kanallar küçük daha genişlemedi tam az akıyor ona sınırlenebiliyor kerata😂 ha birde sütün yavaş gelince en az yarım saar falan al kucagına sütün gelmesede emzırmeye calış tutturt memeyi ağlasada için gitsede tutturmaya calış yoksa hep bibiron istiyor ondaki gibi bol bol gelsin diyor memeyi istemiyor bu sefer ben baya bi zorluyorum en son artık iyice şiddetlenince biberona geciyorum şimdilik bugun pompa aldım mama veriyordum onu sıkışmadıkca vermıcem suan için sagıp biberona koyup onu içiriyorum sütün ilk akanları bebek için çok önemli o yüzden telef etmemeye bak ben bazen fark etmiyorum emzırırken akıveriyor sağa sola diğer emeden suan için tecbürelerim bunlar bakalım sende biran evvel bu bölüme gecmelisin neden dersen dün aksam filim izlıyordu annemler bende bakayım diye gittim oturdum bebek annemin kucagındaydı uyuyordu ben aldım kucagıma uyurken filme heralde bi 5 6 kez 1 dk süreyle kafamı kaldırıp anca bakmısımdur hep onu izledim hani o kadar güzel bir duygu ki ve sunu fark ettim bir iki kez kustu nefessiz kalacak gibi oldu korkudan hemen ayaga kalktım dogruldum falan hiçbir yerim acımadı içim rahat edince acıyı hıssetttim yani demem o ki annelik öyle güzel ki o sana agrılarını bile unutturuyo birde parantez acayım kustu derken bebekler yeni dogduklarında anne karnındaki o sıvının kalıntısı olurmuş bogazda yapıskan salya gibi bisey o sürekli tıkarmış nefesını ve kustururmuş ona dıkkat et öyle bişey olursa ters cevir hemen nefes almasını sagla