Svdm valla canım ben aşırı derecede normal doğum istiyordum sezeryan bana resmen korkutucu dehşet geliyordu doğum şekline bebeğim karar verdi acil sezeryan oldum ve evet dehşeti yaşadım resmen. Sıkıntılı bir ameliyat sıkıntılı bir ameliyat sonrası yaşadım hiçbir şekilde ağrı kesici alamadım alerjim olduğundan sadece 2 seferlik narkotik ilaç verdiler. Sezeryan olup çok rahat olanlarda var benim gibi olanlarda normal doğum yapıp iyi olanda var kötü olanda vucut ile alakalı bişey sağlıklı olan hangisi ise senin ve bebeğin için o olsun inşallah., 😊