Gzd_ [silindi] roxy sabun tozu kullanabilirsiniz içeriği temiz ve kokusu çok güzel leke çıkarıcı ve yumuşatıcı tavsiye edilmiyor ilerde dermatolojik alerji çıkmasına sebep oluyor sadece roxy yeterli oluyor emin olun ve ekstra duruluma yapıp ütülerseniz daha iyi
[silindi] elifagace sagol canım leke çıkarıcıya ihtiyac olurmu yoksa ikisi kaka lekesini falan çıkarırmı
[silindi] elifagace bide ikisini alsam sadece kıyafetlerinimi yıkayabilirim çarsaf yorgan yastık falan da yıkasam olurmu yoksa onu normal kendi detarjanımlamı yıkamalıyım
[silindi] Yeni_annee illa kullanırım diyemem zaten tecrübem yok sizin yorumlarınıza göre hareket edicem birkaç kişi daha önermiyoruz diye duymustum
tgbactn [silindi] walla bilmiyorum cnm dha 36 haftalıgım, ama çıkarır gibi çünkü aşırken bende çok araştırdım,herkes bu markayı önerdi, yunuşatıcı zararlı die almadım.
hamiszns [silindi] bebek kıyafetlerinde yumuşatıcı çok önerilmiyor aslında. yumaşıtıcı dan sonra makine kokusu kalsın diye durulama yapmıyor ve bu durum bebekte alerjen etki yapabilir. ben bebek kıyafetlerinde yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum. hatta kendi koyafetlwrimizde bile uzun zamandır kullanmıyorum artık. kimyasal sonuçta durulanmadığı için kıyafette kalıyor ve cildimizle temas ediyor terliyoruz ediyoruz cildimiz o kimyasalı emiyor ister istemez.
[silindi] tgbactn anladm tesekkür ederm bide ben bişey gördm bi mendil var makineye atıyosun çamaşırların rengi birbirine karışmıyor hiç duydunmu o konuda bi bilgin varmı beyazlarla acık renklileri atsam bişey olurmu
Bahar2 [silindi] bir zamanlar o mendiller A101 De Satılıyordu yine de çok koyu siyah gibi olanları lacivert olanları solacak diye düşündüklerini atma
tgbactn [silindi] hiç bilmiyorum canım ya, şimdlik benimkiler pastel tonlarında açık olunca kıyafetlerin hepsni bir attım, battaniye leri ayrı yıkadım sonra bide ütüledim misler gibi oldu 😊
aslikls3 [silindi] orda var mı bilmiyorum ben carrefourdan aldım dün indirim de vardı hala indirim devam ediyor mu bilmiyorum
aslikls3 [silindi] evet yemek kaka vs lekelerine döküp biraz bekletip sonra makinada yıkamaya atacağız canım
Emineee93 [silindi] aynen aynen uni baby hiç iyi değil gerçekten baby me bilmiyorum ama denemek lazım
Bahar2 [silindi] ben uni baby sıvı deterjan ve yumuşatıcı aldım Kısa proğram 30 derecede yıkadım bebek kıyafetlerini kendi pijamalarımı bebek battaniyelerini doğumdan sonra kendim için kullanacağım nevresim takımımı artık ne varsa
[silindi] Bahar2 101 de varmıdır hala bi bakayım yoksa migrosa bakıcam solucak kot pantolon renkler değilde penye takımlarını beyazlarla atıp 30 derece yıkarım diyorum bi denemek lazım
Manolyaaa Buycuy_ Bn kullandım leke konusunda hepsi aynı ama dalan miss gibi sabun kokuyor. Fiyatı da çok uygun hakmar markette bulabilirsiniz