Pnrkrb Minoris markasini arastirin kizlar. Yumusatici almayi asla dusunmuyorum. Deterjan, eger alirsam leke cikarici, emzik biberon temizleyici, sampuan icin minoris alacagim ben. Indirim ani olursa diye bekliyorum
Nebht-74 [silindi] ben dalan roxy sabun tozu aldim onunla yikadim. Ebe de sabun tozunu önermişti bana. Yumusaticiya gelince önerilmiyor. Iceriklerinden emin olmak istiyorsaniz instagramda mühendisinoglu nu tavsiye etmenizi tavsiye ederim. Hangi urun kimyasal içerikli hangisi dogal hepsini inceliyor. Akliniza da takilmamis olur hem 😊😊
Gkhneminesn [silindi] canim ben durunun bebek deterjanini kullaniyorum gram leke birakmiyor ve sade sabun rendesi zaten
[silindi] Bahar2 101 de varmıdır hala bi bakayım yoksa migrosa bakıcam solucak kot pantolon renkler değilde penye takımlarını beyazlarla atıp 30 derece yıkarım diyorum bi denemek lazım
tgbactn [silindi] hiç bilmiyorum canım ya, şimdlik benimkiler pastel tonlarında açık olunca kıyafetlerin hepsni bir attım, battaniye leri ayrı yıkadım sonra bide ütüledim misler gibi oldu 😊
Hlal [silindi] yumusaticiya gerek yok canm durumun granül sabunu yetiyo bana göre ,memnunum çok hemde katkı maddesi yok icinde
Seymk [silindi] instagramda mühendisinoğlu sayfasında bebek ürünleri inceleniyor bakmanızı öneririm. Yıldızlar listesinde temiz içerikli ürünler mevcut. Yumuşatıcı tam durulanmadığı için ve içeriğindeki maddelerden dolayı önerilmiyor. Deterjan seçimi için sayfayı inceleyin derim. Ben siveno tercih ettim listeye göre