Topraksmom Simya ilk 3-4 ay hepsini içmesi zor mide bulantilarindan ve kokuya hassasiyetten, 4 buçuk 5 aydan sonra biraz daha rahatlayinca daha kolay oluyor hapları icebilmek :) tabi herkeisn bünyesi farklı bazılarında 9 ay sürebilmekte bulantı umarım hiç birimizin sürmez 🙏🏻ben hala bulantı korkumdan gece yatmadan sağlık ocağının verdiği prilam diye haptan içiyorum 2 tane
Simya Topraksmom prilam hiç etki etmemişti bana aşırı kusmalara karşı zofer vermişti doktorum onunla hafifledi günde 1 e düştü normalde hastanelik olana kdr cıkarıyordım umarm kusmalar uzun sürmez ama sanki hiç geçmicek gibi
Simya Smraozn12 ck güzel kullabiliyor olmak zaten dünya sağlık örgütü tarafından onaylı bi ilaçmış özellikle hamilelikte nette okumuştum
Simya Busraae Hiç aklıma gelmedi ordski doktora gitmek 🙈 Başka bir doktor göz damlası bile verse yinede kendi doktoruma sorup alıyorm
Simya Balgebe c vitamini ile demir emilimi dsha hızlı oluyormuş ama her bünye kaldıramıyor demekki bu ilacı bende isterdim kullanabilmek :(
BtlTk Simya Solgar Gentle Iron kullanabilirsiniz ilaç değil demir takviyesi. İlaç niyetiyle verilen kan ilaçlarının hepsi bende de yan etki yaptığı için en son doktorum bunu önermişti 4 aydır kullanıyorum
Simya BtlTk biraz önce başka bi arkadasta yazdı tşk ederim bunu demek isterim solgarı ck görüyordm eczznelerde ama hc bi ürürünü denememiştm
Simya Busra5341 benimde öyle oldu bıraktık cok fena oldum biraz ara Verelim dedi bakalım bir sonrski kontrolde burdski önerileri soracagm mutlaka
Simya Serap0733 Vinalac cnm gebeliğin başından beri kullanıyorım içeriğide cok güxel Kokmuyo bulandırmıyo
Damlaustglu Simya Banada aynı etkiyi yaptı kusturdu Sidefer GB verdi onun yerine 1.hapı bugün içtim çok şükür iyiyim diğerini hatırlamak bile istemiyorum.
Simya Damlaustglu bende asla hatırlamak istemiyorm mahvediyo insanı hatta bazı arkdaslarm abarttıgımı düşünüyordu ama cidden herkeste aynı etkimetmiyo burdads yazmıslar kimşsine iyi kimisine kötü gelmiş 🤷🏼♀️
tugce67-67 Simya bende kullanıyorjm bir haftadır ağzımı vücudumu kuruttu,tansiyonumu düşürüyor.doktor yapar normal dedi.başka bi ilac yazdı oda ücretliymiş yan etkisi daha az dedi almadım belki buna vücudum alışır diye🙄
Simya tugce67-67 kusturmuyprsa belki alışabilirsin, bendede tansiyon düşüklüğü yaptı ama aşırı kusmaktsn düştü galiba
Serap0733 Simya ben de ona başladım imom cok agır kokuyor dedım doktora o da vinalaca başladı cok memnunum ondan şu an:)
Adazeynep-inAnnesi Bende onu kullanıyordum alışma evresinde tüm ilaçlara ilk başladığımda olduğum durum ishal gibi olmustum sonraları geçti aile hekimliğimden vegaferon 50 ml vermişlerdi doktorum da aynı eşdeğer kullanabilirsin dedi onda da bir sorun yaşamadım bitti şimdi gyno Ferro sanol’a başlayacağım
Simya Adazeynep-inAnnesi kullanabiliyorsan ne mutlu diper türlü zor oluyo gercekten birde demir de önemli bi vitamin
Damlaustglu Simya Her bünye farklı tabi benide çok kötü etkiledi hatta kusmalarım tam bitti dedim o hapla tekrar başladı şuan ki kullandığımdan memnunum.Tüm vitamınlerde var içinde Omega3,Folik Asit,Demir,Vitamin ve Mineral içeren takviye edici