Simya ilk 3-4 ay hepsini içmesi zor mide bulantilarindan ve kokuya hassasiyetten, 4 buçuk 5 aydan sonra biraz daha rahatlayinca daha kolay oluyor hapları icebilmek :) tabi herkeisn bünyesi farklı bazılarında 9 ay sürebilmekte bulantı umarım hiç birimizin sürmez 🙏🏻ben hala bulantı korkumdan gece yatmadan sağlık ocağının verdiği prilam diye haptan içiyorum 2 tane