Simya Adazeynep-inAnnesi kullanabiliyorsan ne mutlu diper türlü zor oluyo gercekten birde demir de önemli bi vitamin
Adazeynep-inAnnesi Simya devit 3 diye bir vitamin verdiler aile hekimliğimden bi onu kullanamadım midemi bulantti damla gibi biseydi kenarda duruyor
Bsecill Simya ferro sanol duodenal kullanıyorum ben öncesinde ferrum kullanıyodum çok kötü yapıyodu bu rahatsız etmedi beni
Simya BtlTk biraz önce başka bi arkadasta yazdı tşk ederim bunu demek isterim solgarı ck görüyordm eczznelerde ama hc bi ürürünü denememiştm
Dibeee Simya okuyunca sasırdım ben 8 ay içtim ne koku nede Baska bir şey yaptı degişiyo demekki bunyeden bünyeye
Simya Dibeee yorumlarlada bazı arkadaslar benm gibi olmuş bazıları hiç etkilenmemiş 🤷🏼♀️ bizde neddn böyle oluyo bünye mi yoksa içeriğimdeki bseye mi fazla hassasiyer var bilemedim
ikiprensannesiiii Simya bana bi vitamin ilacı verdi demir içerikli, midede cozunuyirmus aşırı bulantı yaptı 2 kez denedim başka alamadım dr a söyledim bağırsakta çözülen formülünü verdi rahat kullanıyorum şimdi adı ferro sanol duodenal
Simya ikiprensannesiiii adı benmkine cok benziyo insan korkuyords yine aynı etki olırss diye tabi bi doktora sormak gerek içeriğimerken maddesi farklıdır
Damlaustglu Simya Her bünye farklı tabi benide çok kötü etkiledi hatta kusmalarım tam bitti dedim o hapla tekrar başladı şuan ki kullandığımdan memnunum.Tüm vitamınlerde var içinde Omega3,Folik Asit,Demir,Vitamin ve Mineral içeren takviye edici
neviinn Simya aynı şekilde beni de kusturdu mide krampları yaşattı başka bir demir ilacına geçtim o da aynı yan etkiyi gösterdi 3 günde 1 kullanmaya başlamıştım artık bu sefer de kullandığım günler etkilemeye başladı Son çare doktorum sidefer gb verdi artık onu kullanıyorum Yan etkisi yok resmen
Simya neviinn ben bir gün kullanmama ragmen hala mide ağrısı geçmedi garip bi şekilde bazılarımızd aynı etkileri gösteriyor umarım en dogeu ilacı bulabilirim bu bünyeye
Gencay54 Ikı gundur kullanıyorum o kadar cok gazım car kı yada şişkinlik bilmiyorum nefesı zor alıyorum agzım hep acık karın sgrısı ve şişkinlik berbat bi hal gece içtiğim halde
Kajaanabsba Simya Ben de yüksek derecede demir eksikliği var gebelikten öncede vardı bir çok demir ilacı kullandım ama hepsi ağrı yaptı bıraktım şuan ise ferrum fort u kullanıyorum çok memnunum birde doktorum karnım tam anlamıyla açken içmememi söyledi bende öyle yapıyorum sende deneyebilirsin
ebruliyim Simya bende hamileligimin baisndan beri kullaniyorum bende bi etki yapmadi canim bunyeden bunyeye degisiyo demekki 29 haftaligim hala kullanmaya devam ediyorum
Simya ebruliyim cok güzel cnm faydasını görememek üzüyo insanı ben mi fazla hassasım diye yazmak istedim buraya ya hic ya etki yapmamış yada benm gibi olmuşlar garip bsey
Ozget Simya bende 12+4 gunluk gebeyim bende kullaniyorum. Ac karnina içiliyor 1 saat icinde bisey yemezsem hafif bulanti ve ilac tadi geliyor agzima ama o kadar rahatsiz edici olmuyor bende... geçmiş olsunn
Serap0733 Simya ben de ona başladım imom cok agır kokuyor dedım doktora o da vinalaca başladı cok memnunum ondan şu an:)
Simya Serap0733 bende cok memnumum imomda balık yağı var galiba cok kusuyorm die doktor onu önermedi bana
Mevr Simya gynoferon içiyorum ben tadı şeker gibi hem ufak da pembe bir hap. Ben normalde ilaç içmekte çok zorlanan bi insanım ama onun tadı güzel olduğu için rahat içiyorum. Geçenlerde sağlık ocağındaki doktor yanlışlıkla gyno ferro sanol yazmış eczacıya sordum içerikleri farklı dedi sonra ben tekrar kendi ilacımdan aldım. Doktorunuza sorun tabii ama sorun yaşayacağınızı sanmıyorum
Simya Adazeynep-inAnnesi ben hamilelik öncesi devit yada movit kullandö damla gibi ods bana iyi gelmişti eklem ağarılarımı kesmişti
Mrv43 Adazeynep-inAnnesi canım o vitamini mutlaka kullan gerçkten çok önemli ebem bana sade içemezsen ekmeğin falan üzerine damlat 9 damla demişti
FatmanurOsman Simya beni de hem ishal yapıştı hemde deli gibi karın ağrısı. Doktorum özel ilaç verdi ocean microfer 65 TL devlet karşılamıyor onu kullanıyorum hiç bir sorun kalmadı