Arzu0101 Cansutgy91 eşimle benim baş harflerimiz canım sevgiliyken kızımız olursa koyarız demiştik kısmet oldu☺️
Cansutgy91 ecemoyku evet en güzeli millete kulaklarımızı tıkayıp bi isim bulcaz yoksa ismi olmayacak yavrumun😀
Cansutgy91 Ask_H evet deniz de çok güzel biraz çift isim olması beni düşündürüyo iki cinsiyette de var
Menekse63 Cansutgy91 aynen ya hangisi yakışır benim kızıma diye düşünüyorum ama hiçbir isim bana işlemiyor gibi bu kaçıncı defadır değiştiriyorum bir bilseniz