Flybatuoguz84 Cansutgy91 mrb 23 haftalik hamileyim başından beri belli kapı süsü ve yastigini bile yaptırdım vazgeçemem 😍😍😍nesli naz olacak kizimizin adi
Cansutgy91 Derin_Demir ya aslında bende öykü masal diyorum bi arkadaşımın kızı 1. Sınıfa gidiyo adı öykü bende masal sen hikaye anlatma sen sus flm diyorlarmış çocuğa :(
Derin_Demir Cansutgy91 kıyamam yaaaa🥰 olsun her isimle dalga geçebiliyorlar. Ben hamile kalmadan önce karar verdim kız ve erkek isimlerine kısmet kızım oluyo. O benim öyküm isteyen istediğini desin 🥰🥰🥰
SumeyyeAhmet Cansutgy91 biz Hüma koycaz InşaAllah anlamı saadet mutluluk getiren demek 3yıl sonra mucize mutluluğumuz babası çok istedi kız olmasını ve ismi o buldu❤😍
Buket35 Bizde kızımla 25+2 deyiz Duru olucak ismi ben çok uzun yıllar önce karar verdim eğer ilerde bir gün kızım olursa adı Duru olucak dedim öyle de yaptım😊 İnşallah hepimiz sağ salim kucagımıza alalım bebişlerimizi🤰🙏🧿
Cansutgy91 Buket35 ay ne güzel :) bizde kızımız olursa deniz olsun dedik hep ama yanına bi isim daha olabilir belki 😍