Ask_H Cansutgy91 Ada Deniz ah keşke zamanında eşime söz vermesydim inan kızımın adı deniz yada ada olurdu...neyse sağlıklı olsunda önemli olan bu ama babasını ikna edebilirsem Lale isminin yanına Ada yı da ekleteceğim zor gibi bakalım artık 🥰
Cansutgy91 Ask_H evet deniz de çok güzel biraz çift isim olması beni düşündürüyo iki cinsiyette de var
Nehir66 Cansutgy91 Mrba canım bende 22+1 haftalık hamileyim kızıma❤️ Masal❤️ ismini koyacaz ilk bebeğimiz o yüzden babasıyla bu isme karar verdik 😍😍😍
Mrvesebo2903 Bende 32+3 teyim kızımın adı Asel Liya olucak inşallah Aseli babamız liyayı ben istedim Asel cennetteki bal ırmağının adı Liya ise sabrın en güzel hali demek 🥰❣️Sağlıkla gelsin pamuklarımız
Yesim_34 Cansutgy91 Büyük kızım Tanem ikra küçük kızım Jade Alina 3. Bebeğimin cinsiyetini bilmiyorum henüz kız olursa Bade Ela istiyorum. Eşimin ilk evliliğinden kızının adı da Canel Alin :))
Kardelenyigit 19 haftalık hamileyim ve kızımın ismi Masal olucak 🥰çookkk uzun zamandır istediğim bir isim 😍
Canan06 Cansutgy91 35+5 haftalık hamileyim ben buglem dedim esim sümeyye dedi bizde birbirimizi kırmadık buglem sümeyyede karar kıldık😄