Busramelk Gulmartin bende emzik olarak phlips ultra soft almayi düşunuyorum nasil olur ultrami softmu daha iyi acaba .
Busramelk pyymamm lansinohda guzel diyorlar biberon olarak anne memesine yakin ama avent ondan dahami iyidir acaba
pyymamm Busramelk lansinohta iyi marka ama tutma acısından avent coğunlukta sanırım kimi görsem herseyde aventin ürününü kullanıyo
Buse91 Busramelk medela calma biberonu çok duydum anne göğsüne en yakın olanmış. Bebek anne memesinde gibi emme hareketini çok yaptığı için anne memesini unutmuyormuş. Biraz pahalı ama bende alıcam:)
Drgtcselen Dr brown. Biberonları hem gaz yapmıyor hemde meme kısmı anne memesine daha çok benziyormuş Arkadaşım kullanıyor çok memnun bende nasip olursa ondan alıcam inşallah 🙏🏻Busramelk
Meliha_nur Birde kızlar böyle konularda instegram da mühendisin oğlu var tek tek arastiyo bakın bence