Avent çok iyi marka ama yeni doğan için meme reddi yapabilir biberonda meme reddi olarak en önemli kriter memeye benzeme şekli degil biberondan çok az süt gelmesidir yani anne memesinden az süt geliyor ,biberondan süt akışı hızlı olup bebek yorulmadıgından birden meme reddi başlıyor hangi marka alırsanız alın yenidoğan için çok az süt akışı olun başlığı olan biberon kullanın 🌸