Esradvc benım hep suyum ıyı cıkıyor hepte suyun ıyı dıyor inan ben nasıl ogrendım bılıyormusun ozele gidiyorum hep önde gidiyordu bebek baktım kılo almıyor kendi imkanımla netten baktım plesanta yaslanması diye sordum neden ilerde gidip durdu gelısmesı acaba plesanta mı yaşlandı dedım o sırada baktı ultrason dan da aa evet yaslanma soz konusu dedı. Ama bu dayanır dedı 3 hafta falan suan 38+4 um alalım demedi hiç böyle olup 40 haftasına giden bile varmış. Ama hareketlerini hep kontrol ediyorum sonucta plesanta oksijen kan akımını sağlıyor. Ama bna nıye demedi cok sıkı takip gerektiriyor diye basite mı aldı benı acaba korktum suan 🥺