Esradvc Kockbra inşallah suniye gerek kalmadan kendi kendine gelir sancımız 😌🤲🏻 Suni sancıyla Doğum başlatma olayı bana biraz ürkütücü geliyor ama yinede hayırlısı olsun
Kockbra Esradvc amın ınşallah bugun doktora gittim bebek baya asagda dedı kanala girmişmi dedım cevap vermedi ya biranda gircek belkide ogun dogurcam Allahım son 9 gun kaldı 😓😅😅😅😅🤲🤲
Esradvc Buse-Tekin bence ani karar verme bende yarın kontrole gidicem bakalım kilo almış mı ? İnsan tedirgin oluyo haklısın ama kilo alımına göre dr zaten ne yapmak gerektiğini söylicektir. Allah evlatlarımıza sağlık versin sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Kvsryld Zuzum_20 canım ben başka post ile karıştırdım o yüzden öyle yazdım çok şükür gelişiminde sıkıntı yok dedi doktor