Peki kaçıncı haftada aşı yaptirdiniz bende 18. Haftadayim ve hafta için ebe aşıya çağırdı herkes 20. Haftadan önce yaptırmayın düşük tehlikesi oluyor filan dediler ne kadar doğru bilgisi olan var mı ? Bide düşük tehlikesi kaçıncı haftaya kadar oluyor ki