Sueda29 Lsbebisim canm benim ebem gözümü korkuttu yok agrın kesin olacak yok ateşleneceksin.ben diorum ki agrım umarım olmaz o ısrarla olacak diyodu:) beni verem edior:)
Hapyannecik AATozarr cocuk hareketlerinde mi agirlasma oluyomus anlamadim okudugum postlarda hep bole yorumlar oluyo
AATozarr Hapyannecik Öyle yorumlara bende denk geldim ama zaten diyorum o haftalarda bebeğin hareketlerin de ağırlaşma olması normal hani aşı da o haftalara denk gelince ona bağlıyo olabilirler çünkü kaç tane doktorla konuştuysam bunun aşıyla bir alakası olmadığını söylediler tıbben
Hapyannecik Lsbebisim kolum ağrısın sıkıntı yok ama bebisin hareketlerine yansicak diye korkuyom kafam karisio :)
Meren429 Sueda29 bende 4 gun once vuruldum vurulurken hissetmedim bile. Ama 1 gun sonra hafif agrimaya basladi ertwsi gun kizardi ve sisti auan kolumu kipirdatamiyorum:( 4 gun oldu gecmedi. Bakalim ne kadar surecek
Hapyannecik AATozarr yarın olayım o zman gerçi doktorlar bizden iyi biliyolar da ben ikinci dozu doktoruma danışmadım
_zehra_ Sueda29 bende 2 gün önce oldum ağrımda olmadı, hareketlerde azalma da olmadı. Ama o kolun üzerine yatma .yatarsan sabah şişlik ve ağrı ile uyanırsın tecrübe ile sabit😁 ben yatmadım turp gibiyim🤭
Sueda29 _zehra_ sola vuruldm keşke sağa vurulsaydm.neyse bugünlük sağ tarafıma yataym saol canm söyledğn için
Hapyannecik Sueda29 saga yatinca uyutuyomu bebis sizi :) benim ki saga yatinca uyutmuyo basliyo tepmeye :) o yuzden sağa vurulcam ben 😂😂
AATozarr Hapyannecik Sabit zaten 2 doz içim rahat etsin dersen danış tabi ki ilk gebeliğimde 2 doz olmuştum bende şimdi ikinci gebeliğim tek doz kafi dendi bana da geçmiş olsun şimdiden ☺️
duygusm Sueda29 Ertesi gün ağrınız olabilir ama abartılacak bir şey değil, neden korkutmuş ki sizi o kadar? Kolunuzu zorlamışsınız da kaslarınız ağrıyormuş gibi bir ağrı oluyor, uzun sürmüyor zaten.
Sueda29 duygusm ebemden çok şikayetçymde işte napaım hep olumsuz konuşuyor bıktım artık.ona vurulmak isteodum ama başkada çarem yoktu
Gamzegrgl Sueda29 Zaten hep bir insanın gözünü korkuturlar ilkinde de 1 hafta geçmeyecek vs.dediler üzerine bile yattım çok aşırı ağrımadı 🤭