Sueda29valla ben ogune mısafır cagırmıstm herkes dedı kolunu kaldıramazsın cok agrıyo. bende ıptal ettm asıyı oldum saatler gectı agrı yok msj attm hemsıreye kusurw bakmayn ama kolum agrımıyor normelmı dedm. kadın aradı dedı senın gıbısnıde ılk defa goruyorum agrımuyo dıye sıkayet edıyosun dedı :)) ya herkes herseye muhalefet olmasa keske ...../. agrıyanda var agrımayanda böle deyıp gecılse keske cok agrır ates cıkar ne demek