Bende Spinal Sezeryan oldum bana uyuşturduktan sonra taktılar hiç hissetmedim ben Acil Sezeryan a alındığım için gece oldum ve ertesi gününe kadar kaldı Sonda sonra beni ayağı kaldırmadan çekip çıkardılar sadece bi anlık bi yanma hissettim sonrasında bi ağrım olmadı. Korkulacak bişey değil yani merak etme ufak detaylara takılıp endişe etme:)
Allah sağ sağlim en az ağrıyla kavuştursun sizi inşallah :)