Iimran hiç bir şey hissetmedim iki doğumumda da.ve ikisi de odada takıldı sonra ameliyathaneye indirildim.hersey insanın kendi algısında bitiyor bence.inanın pozitif ve rahat olursanız kendinizi kasmazsanız doya doya tadını çıkarırsınız hastane serüveninizin.misal ben kan veririken bile kastıgim zaman kendimi canım acıyor. (Denedim😂😂olayı o zaman çözmüştüm)