Iimran Deletedmom124 yaa o zaman çok iyi inşallah gittiğim hastanede öyle yapıyodur kızların yorumuna göre değişiyo bu durum sanırım
Saraalp Iimran serumlar 6 saat sonra bitti, sonra geldiler kalkacaksın dediler , o sırada sonda çıkarıldı hiç hissetmedim, benim gibi korkak biri yaptıysa spinali herkes yapar emin olun
Dilankenger Iimran servis hemşirelerinden ve doktorundan rica etmen gerek canım . ben uyuştuktan sonra takılmasını istiyorum diye . ama aşırı derecede korkulacak bir acı duymuyor insan . çatı muayenesi ilk ilişki falan daha ağrılı oluyor emin olabilirsin . derin nefes alıp nefesini tut takılırken daha az hissedersin bir de takılmadan önce tuvalete gitme . idrar olmayınca doğru yere takılıp takılmadığına emin olamayınca tekrar tekrar deniyorlar . ve idrar hissi olduğundan sonda takılınca acı değil rahatlama hissedeceksin emin olabilirsin
Yavuzum1202 Normal doğum yaptım sancım varken idrar yapamadım sonta yapıldı hiç bisey anlamadım sadece mesane doluymuş karnıma bastırdılar sancıyla biraz canım yandı ne olduğunu hiç bilmiyorum o yüzden korkum olmadı
Grhn Dilankenger hemşire nasıl doğru taktığına emin olamayıp tekrar deniyor 🤭 yani o kadar hastaya yapıyor öyle bişey olur mu bilmiyormuş gibi 😒
Grhn Iimran kendinizi çok mu kastınız acaba 😗 genelde çatı muayenisinde acı olmuyor saniyelik bişey diyorlarda.
Iimran Grhn saniyelikti evet 10 saniye falan sürdü ben sağ bacağımı istemsizce kapadım doktor açtı bacağımı baskı hissettikçe sıktım ondan 😔
Dilankenger Grhn hastalar korktukları için kasıldıkları için her zaman herşey yolunda gitmeyebiliyor . bilmediklerinden değil yani mutlaka hergün kaç hastaya takıyorlar tecrübeliler ama böyle durumlar nadir de olsa olabiliyor . bende hemşireyim ayrıca
Iimran Grhn doktor eminmisin sen normal doğuracağına bunu defalarca yapıcaz çünkü demişti bide 😂 tırstım
CanselMayis Iimran bişi sorcam sonda tam olarak nereye takılıyo hayatımda hiç bunla karsı karsıya kalmadım ve nasıl takılıo
Sevval CanselMayis aynen çok acısa 2.yi düşünmezdim bnde. şimdiden bunları düşünüp psikolojiyi bozmaya gerek yok o gün geldiğinde hiç bşy düşünmüyorsun 😇
ZeynepSaremom Iimran ben devlette yaptim dogumu orda uyusturmadan taktilar bana..Ve canim çok yandi..Sezeryanda o kadar canim yanmamisti valla 🙄