Asd92 Hastaneden hastaneye koşullar değişiyordur tabi,ama ben özel hastanede doğum yaptım.Benim doğum sürecim hızlı gelişti,hastaneye gittiğimde odama gitme şansım olmadan doğum yaptım.Fakat sonrasında servis sessiz sakindi.Doğum sonrası çokça yürüdüm eşimle koridorda.Ama pek kimseyle karşılaşmadık.Sadece doğum yapacak birkaç anne daha eşleriyle yürüyorlardı ama o sırada inanım herkes aynı modda ve durumda olduğu için,kimsenin kimseyi görecek gözü olmuyor.En kötü uzun ince bir hırka veya sabahlık giyebilirsiniz.Ben sabahlık giymiştim.